.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه صنعت در مازندران هدفمند نیست

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران با اشاره به نیاز بخش صنعت و معدن به مقوله آموزش و پژوهش اظهار داشت: متاسفانه توسعه صنعت در مازندران هدفمند نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مصطفی مهدی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در هم اندیشی روسای مراکز علمی کاربردی مازندران در ساری افزود: واحدهای صنعتی مازندران باید در بخش تحقیق و تکنولوژی های روز موفق عمل کنند.

وی با تاکید بر برند سازی پوشاک و صنایع تبدیلی نساجی استان خاطرنشان کرد: به دلیل نبود کارخانجات مناسب تولید پوشاک در استان، ارزش افزوده بخش نساجی به خارج از استان منتقل می شود.

مهدی نژاد به طرح احیاء البرز مرکزی اشاره کرد و افزود: زغال سنگ استخراجی در بازار فروش خوبی نداشته اما با تبدیل به کک و ایجاد صنایع تبدیلی در استان موجب گسترش صنایع معدنی در مازندران می شود.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران همچنین با تاکید بر تبدیل فضای صنعتی به دانش محوری از مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی خواست تا با تربیت نیروهای فنی صنایع را به سمتی سوق دهند تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه منسجم تر از گذشته باشد و با تدوین نقشه ارتباط صنعت با دانشگاه می توان تسهیلات مناسبی برای صنایع در نظر گرفت.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی مازندران نیز با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از بخش های مهم و آموزشی استان است، اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد دانشجویان این دانشگاهها به بیش از 15 هزار نفر در 300 کد رشته افزایش یابد.

مسعود فرزانه افزود: چشم انداز آینده این دانشگاه تحصیل 50 درصد از دانشجویان این استان در دانشگاه بوده و در این زمینه نیازمند حمایت جدی مدیران صنعتی و دولتی استان است.

وی یکی از دستاوردهای مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی را تربیت نیروی متخصص و متبحر عنوان و بر ضرورت ایجاد پایگاه اطلاع رسانی مناسب، ایجاد دوره های آموزشی کوتاه مدت، آموزش پرسنل کارخانجات، مشاوره مراکز صنعتی، آمادگی برای ایجاد دوره های متناسب با بخش معدن خواستار ارتباط و توجه بیشتر به این دانشگاه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.